Nananana

Äntligen en morgon då man inte e helt upp o ner.
Mår bra idag, tror jag.
Har äntligen fått skriva, och de hjälper.

Nu sitter jag i dricker mitt kaffe, ska snart slänga mig in i en dusch och sen göra mig iordning.
Ska tvätta vid 16 o sen e de dax att lämna cellprov 16.30. Då blir de antagligen lite stressigt.
Men de löser sig.
Ska se om jag hinner städa o färga håret idag med.
Annars får jag försöka hinna de imon.
Sara kommer på besök imon. Kommer bli kanonkul o träffa henne igen :)
Då blir de nog massa massa tjat :P

Som de ser ut stannar hon även en natt oxå.
Inga problem med de ju, bara mer tid att umgås på. :):)

Känns sjukt skönt att den dåliga tiden verkar vända igen, har varken tid eller lust att va helt borta mer nu.
Har ju och göra så finns inte tid för sånt.
Känns skönt, idag verkar de vara kanonväder med.
Ska bli skönt o komma ut lite idag med. Behöver de. :)

Ne nu får jag nog ta o sätta igång om jag ska hinna. :)

Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0