Myspys <3

Efter att legat i soffan större delen av dagen och slöat så fick man lite besök.
Sasha ringde precis när jag kom ur duschen.
Hon ville komma o umgås lite, den lilla sötnöten.

Så fick slänga på mig kläderna och precis när jag va klart kom hon.
Så hon fick spela lite på facebook medan jag slurpa i mig mer kaffe och tog mig en cigg.
Sen spelade vi lite guitar hero och nu har hon precis åkt hem igen.

Mysigt att hon vill komma o träffa mig liksom. Lite egentid med Sasha e aldrig fel.
Hon e så jävla go så man kan inte annat än o må bra av o träffa henne.

Nu ska jag ta de lugnt en stund sen blir de filmkväll me syrran iaf.
Har iaf ätit idag med, men mer mat en så får jag nog inte ner.
Känner att denna jävla ovissheten kommer göra så jag slutar fungera eller ngt. :(
Hatar detta.
Så typiskt mig o kära ner mig i någon som inte vill ha mig </3
Så ah... Mår inge bra av detta. Kan inte äta eller ngt. KNAS!

Ne lägga ner skrivadet om detta kanske. Ger ingenting ändå..

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0