*Morr*

Frusen och trött. :(
Kom iaf iväg till psykologen, men nu efteråt ångrar jag att jag inte stannade hemma o sov istället.
Va verkligen inget bra samtal idag. Ofta jag vill betala 100 kr för att lyssna på ngn som säger till mig va jag borde göra. Speciellt när de sakerna är saker jag redan är medveten om.
Är ännu mer omotiverad till att gå dit igen nu. Tur det är 2 veckor till nästa gång.
Får liksom höra de sakerna från mig själv och typ mamma o de e helt gratis! Fan va störd jag blir.

Nu ska jag iaf bara ligga i soffan ett tag o bara vila.
Sjukt trött som vanligt.
Måste bryta detta, men hur?
Jag har helt enkelt hamnat i ngn slags ond cirkel.
Men de konstiga e att jag inte e trött om jag har sällskap.. Men men..
Hoppas ngt händer i helgen iaf. Dock ska jag på kalas på Lördag eftermiddag men behöver träffa vänner oxå. Fast mest vill jag ha lite mys o närhet. Känner du dig träffad? ;)
Behöver tänka på annat, de e en sak som e säker.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0