Men Tess, på en måndag?

Go´kväll!
Har varit en bra dag idag tycker jag nog.
Fått lite gjort iaf.
Nu sitter jag o kollar på Top Model o dricker en cider.
Haha, ja på en måndag dricker jag cider. Något fel?
Blev bara sugen och tänkte att de inte spelar ngn roll.
Ska ändå snart krypa ner i sängen o kolla på De okänd och Coyote ugly.
Har bestämt att de e dax att börja gå upp senast 10 nu så alarm på mobilen, JA!

Har fått ngn klåda i mina ärr..
Igårkväll va de ärren på benen som kliade som fan och idag är de ärren på överarmen som kliar.
Blir galen!!! Men ska leta upp ngn go lotion o smörja in mig o hoppas på att de hjälper lite.
Annars har jag nog inte mkt mer att tillägga i detta inlägg.
Lagom trött och längtar efter att få mysa ner mig under täcket och gosa med mina små mjauare ^^

Natti natti

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Du ska inte dricka alkohol.. GANGSTER ;) <3<3<3

2011-01-10 @ 20:56:28
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0