Lite av varje ^^

Ny vecka ännu en gång.
Herregud tiden bara springer iväg. :O
Börjat sova lite bättre nu iaf, även om de e kämpigt o somna så lyckas jag ju till slut.
Igår lyckades jag somna innan 00 så de va ju skönt o sov hela natten o vakna kl 10.
Så har ju fått sova bra iaf.

Har skickat en felanmälan på min frys till NkBo men har inte hört ngt från dom än.
Fattas ju bara att dom ska vara sega som aset med. haha..
Vi får se, kommer dom inte idag får ja la masa mig upp tidigt imon o ringa då.

Imon kommer pengarna iaf. Men undra va alla räkningar tagit vägen :S
Har varken fått hyran eller elen o de brukar jag få i god tid innan jag får pengar.
Men de e la bara o ringa imon om de inte kommer idag.
Surt o ringa men men..
Ska iaf försöka ringa tele2 idag o få mina räkningar eftersom de kommer så pass mkt senare än de andra.
Vill inte tabba mig som jag gjorde förra månaden. Då lär jag hamna i trubbel eftersom jag hade en mamma som va mindre glad över att jag vatt förvirrad o totalglömt min räkning.
De e en sån tabbe man bara gör en gång tror/hoppas jag.

Annars idag händer la inget som vanligt. Har diskat ut lådorna till frysen iaf.
Va ngn av lådorna som luktade skunk så diskade ur alla.
Sitter nu o njuter av andra omgången med kaffe :)
Sån kaffekärring man e haha.

Har fått lite beröm över mitt sätt att uttrycka mig när jag skriver. Alltid kul o få höra sånt.
Men vet att jag e rätt grym på att skriva eftersom jag tycker att det är så kul.
Har skrivit så mkt genom åren när man mått sådär riktigt urkasst att de finns inte.
Så man har lärt upp sig tror jag.
Är en slags terapi för mig att skriva.
Även om jag bara skriver om vad jag ska göra eller har gjort så är det ett sätt för mig att stärka mitt dåliga minne.
Man kan säga att jag använder bloggen för att delvis minnas vad jag gjort.
Vet inte hur många gånger jag gått in och kollat tillbaka på vad jag t.ex gjort en helg, när ngn frågat hur helgen varit.
De e rätt smart för på de sättet avslöjar jag inte hur dåligt minne jag har.
Dock står jag för att jag har ett rätt dåligt minne. Vissa saker har dock på de senaste året börjat sätta sig mer. Men för nårra år sen va de verkligen knas. Man va lite som en guldfisk. Men är glad att jag aldrig förlorat min förmåga att komma ihåg viktiga datum när man har olika slags möten inbokat.
Skulle de försvunnit så vet jag inte hur de skulle gått haha.

Ska iaf försöka få denna dagen att gå på något sätt.

Ciao!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0