Knasla!!

Go morron eller ngt :P

Haft en helvetes natt IGEN!
Illamående och oro i kroppen!
Vet inte hur länge jag låg vaken 1-2 ngn gång tror jag klockan va när ja kolla sista gången.
Sen på den så hade jag massa sjuka drömmar.
Vaknade första gången kl 7 av att spencer sprang runt o spydde i hela lägenheten.
Så va ju bara att ta tag i de o torka upp.
Men va för trött för att bli illamående själv som tur va.
Sen ringde alarmet på telefonen kl 10 och jag ville inte gå upp..
Men låg kvar i en kvart sen gick jag upp.

Har inte gjort så mkt sen dess.
Dricker te och lyssnar på musik just nu.
Funderar på att lägga mig o kolla på Inception som Patrik (kusinen) tipsat mig om.
Har även lovat han att säga va jag tyckte om den så måste ju se den.
Han fick den till att verka kanonbra iaf.

Annars idag blir de nog lungt, ska tvätta i eftermiddag så de blir la lagom o fixa med de :P
Ska se om jag orkar laga ngn mat med. Just nu känner jag av illamåendet igen. Och lite magvärk.
Men de ger la med sig om man har tur.

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0