Kämpa kämpa kämpa!!

Snart 48 timmar utan cigaretter.
Känner mig klen och de känns som att tiden står stilla.
Något i mig (antagligen abstinens) säger ge upp!
Medan viljan o envisheten säger kämpa på!

Detta e nog de absolut jobbigaste jag gjort på länge.
Men som sagt är det bara ett test om jag klarar de.
Jag vill klara de. Men samtidigt är ciggen en del av mig.
Känns jobbigt att gå igenom detta ensam. Men e stolt över mig själv som står på mig ändå.
Skulle lätt kunna köpa ett paket om jag vill o ha som akutcigg o smygröka typ.
Men ne ska jag försöka sluta så ska jag de med. Inget fuskande här inte.
Se hur länge man kan behärska sig.

Känns rätt skönt att jag e pank med. Då kan jag inte köpa cigg. Fast om jag vill ha cigg så fixar jag de ändå iofs.
Men får se hur de känns till helgen.
Nu känns de som att de e sova o äta som gäller. Är totalt omotiverad att ta mig för saker.
Men de kommer la tillbaka med tiden..  Första veckan kommer la vara jobbigast.

Har bara legat hela dagen idag typ. Men måste vända på detta på något sätt.. Men kanske kan ta de imon?
När de e ny vecka och allt :P

Är isf glad att ngn tror på att jag kan klara detta. Hur mkt jag än vill ge upp så skriver du att jag klarar de.
Det är som att du känner av att "NU ger hon snart upp"^^
Glad att jag har dig SötMask! <3

Softa vidare..
Tjarå!

<3

Kommentarer
Postat av: Mia

INTE ge upp!! Då skickar jag någon att ta dig i örat!! Tro på dig själv gumman! Du klarar detta!!!!

2011-01-09 @ 18:37:57
URL: http://http://nightwish86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0