Helvetes natt...

Fy fan! Haft så äckliga mardrömmar inatt så jag mår inte så bra idag.
Drömde att jag va fastspänd på ett betonggolv och ngn skulle släppa stora trästockar över mig som skulle krossa varenda ben i kroppen på mig.
När första stocken släpptes kunde jag vrida mig så den inte träffade mig och när den andra släpptes så precis innan den skulle träffa mig vaknade jag. Vilken tur för vill verkligen inte veta hur de hade gått annars.

Är inte på topp idag. Känner mig inte pigg alls. Ont i magen har jag med. Men ska snart försöka göra mig lite mat o se om de går att äta.
Får nog bli en dag i soffan med lite film idag. Känner mig inte pigg på att göra ngt alls.
Så att laga mat får bli dagens ansträngning.
Och sen slappa i ett varmt bad.

Vill iaf aldrig mer ha sånna mardrömmar. Fy fan va längesen jag vaknade och va så rädd.
Fick sova de sista timmarna med tänd lampa och när jag måste göra de då har jag verkligen varit rädd kan jag ju säga.

Ne matdax nu då..
Kanske blir filmmys med syrran ikväll om man har tur.
Kan behöva annat o tänka på idag.

Tjarå!

<3

Kommentarer
Postat av: Joacim (FixarJocke) Söderberg

Usch vilken mardröm :( Hoppas din mage blir bättre , kram på dig !

2011-01-05 @ 13:16:11
URL: http://fixarjocke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0