Heeej

Nu är jag Ida Svärd här och förstör Tess lilla blogg ;P


Först måste jag skriva att Tess är en underbar vän och att jag gillar henne MASSA :D <3


Tänkte köra lite "tema" som jag gör på min blogg.
Och nu är temat
Barnmisshandel

Först ska jag säga att jag är emot det såååå mycket.
Får ont i magen jag bara tänker på att vuxna kan slå sina barn.

Men när man säger barnmisshandel så tar alla det som att man "bara" blir slagen.
Men inte alls många som tänker på att det lika väl kan vara Psykiskmisshandel som fysisk.
Tror att psykiskt är lika jobbigt och hemsk.

Att föräldrar trycker ner sina barn bara genom en hemsk blick lr några hemska ord
borde vara lika förbjudet som att slå sina barn.

Tänk att få höra varje dag av sina föräldrar att man är världelös..
Att man inte duger..
att man är ful
Att man är fet lr för smal
Att man är allmänt jävla dålig.
Att allt man gör är FEL..

Det tycker jag verkigen borde vara olagligt .


Nu tänkte jag inte skriva mer om detta för jag är så irriterad på att det finns onda människor.

Men ni får ha det bra och hoppas ni fortsätter läsa tess blogg fast att jag kom in och skrev loss lite ;)

Kolla gärna min blogg också :D

www.isvard.blogg.se

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0