Gästbloggare: Lizzie.

Tjenare kompisar
Lizzie här, eller Lisa som jag egentligen heter.
Skall skriva ett awesume inlägg till min käresta Tess och jag ska skriva med stil.
När jag skriver så skriver jag om olika ämnen och stuff så fortsätter på den linjen här och eftersom Tess är den absolut underbaraste glidaren jag känner så ska jag skriva om VÅRAN VÄNSKAP.

En vän för mig är en person som alltid ställer upp i vårt och torrt. En person som man kanske inte behöver prata med varje dag eller ses varje dag, utan man vet var man har varandra.
Jag har haft ett komplicerat liv tidigare och tänker inte dra upp historien här för att den skall inte handla om mig. Hur jobbigt det än har varit har tess funnit hos mig. En person som du förtjänar varje människa att ha i sitt liv. Jag förstår ibland inte vart du får din härliga stryka ifrån. Hur jobbigt du än har det så kommer alla andra i första hand.

You are an angel from the love sky, and you will always bee my angel.
Du har ögon som är vackra, och du är finaste vännen som få.
Ett rätt beslut i mitt liv var att ha kvar dig, och ångrar mig aldrig. Att bara sitta i ditt kök och snacka. Både betydelsefullt för oss båda. Hos dig får man alltid kärlek, du har skällt på mig flera gånger men alla gånger har varit för att du har brytt dig.
Varje gång du säger lillasyster om mig så inser jag att vi kan aldrig släppa varandra.
Finns mycket som jag skulle vilja säga till dig men jag tror inte att orden eller tiden kommer att räcka till.

Dock sötaste Tess, ska du veta att Jag älskar dig <3
10år är bara en gnutta utav vad framtiden kommer att innebära.



Nu har jag tjatat klart, tror ni förstod mitt budskap
Känner ni att ni har lust så  http://hopelessillusions.bloggspace.se/
där har ni min blogg

Take care sweets.
Lizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0