Framtvingad energi

Denna dagen har varit bra.
Bra på de sättet att jag blivit TVINGAD att skjuta undan mina känslor då Tezz ville komma o dricka kaffe.
Egentligen ville jag bara ligga i sängen o bara sova.
Men sa att hon kunde komma.
Va helt död de första timmarna och kaffe slank ner rätt bra.
Snackade massa o så.
Kollade lite på en dokumentär och fixade lite mat osv.

Kände hela tiden hur jag fick kämpa till att orka va social och fick anstränga mig att klara av att bara hänga med i samtalet.
Sen nu ikväll kom Lisa och gjorde oss sällskap <3
Snackade vidare sen åkte Tezz och jag o Lisa fick snacka lite på egen hand.
Skönt att ngn orkar lyssna på en. Som känner mig och förstår.
Tack för att du finns <3

Nu är jag mer slut än någonsin.
Känslorna bubblade över så fort jag blev ensam.
Tårar kommer i mängder.
Ska försöka ta mig till sängen o kolla på en film tills jag somnar.
Katterna har precis ätit så dom e nog gosklara.

Önskar jag slapp vara ensam inatt. De va nog längesen jag verkligen kände så.
Tvivlar på mig själv.
Vill känna trygghet, närhet och värme. Vet en person som kan ge mig allt detta. Men du är inte här nu.
Vet inte om de e för mkt för dig när jag mår som jag gör heller. Tär de på dig på ngt sätt?
Du är underbar i vilket fall som helst. <3
Nu får de fan bli sängen innan jag spyr av ångest.

Natti

Kommentarer
Postat av: Ida

därför du va så kort mot mig?

2011-01-25 @ 02:50:13
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0