^^

Fy fan va skönt de e när man kan vakna o gå upp sen gå o lägga sig o sova igen.
De va så de blev idag.
Är nog inte rikitigt vaken ännu tror jag. Lite seg e jag iaf.
Men ska iaf försöka röjja lite idag.
Lisa ska antagligen komma i eftermiddag o lovade att vi ska spela monopol :P
Så de blir la spel o massa snack idag.

Mer än så vet jag faktiskt inte.
Kollar lite på tv nu o försöker vakna..
men snart blir de o ta tag i saker här hemma så man till slut kan hoppa in i duschen!

Så egentligen är de la bara att sätta igång. Men fy fan de tar ju emot som alltid. :P
Men men, måste göra ngt vettigt idag iaf.
Kan ju inte sova mig igenom dagarna.
Så om jag diskar o röjjer lite så får de nog bli kaffe sen när jag e klar. :)


Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0