Energikick!

Nu är allt som skulle göras klart.
Varit sjukt effektiv tycker jag allt.
Nu behöver jag bara handla.
Får se när de blir av.
Verkar som att man kanske blir tvingad o halka bort till konsum sen.
Måste ju äta ngt, plus att jag skulle behöva gå till apoteket oxå.

Ska ta o ringa lilla mammsen snart tror jag o se om vi kan handla idag eller hur vi gör.
Skulle vara sjukt skönt o ha det gjort.
Är lite sugen på att baka o pyssla med lite sånt.
Måste iaf handla hem massa eftersom jag fick slänga så mkt plus att saker tar ju slut oxå.
Sånt jag HATAR med andra ord.

Lite lösa planer på att Zaszy kanske ska komma hit sen.
Men måste veta så jag inte bestämmer med henne o sen får veta att jag ska handla.
Men alltid kul med besök så hoppas verkligen på de.
Måste i vilket fall handla för jag vill ha mat :P
Jävla matvrak man blivit.

Ne men kanske ska försöka jaga rätt på min mamma då så man kommer ngnvart.
Just nu känns de lite segt, har varit typ full fart sen jag vaknade.

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0