Detta va droppen!!

Efter att varit flitig igår och städat ordentligt så dränktes jag i tankar.
Slutade med att jag gick o la mig eftersom jag kände att i sängen kan inget ont hända.
Slog igång tvn o låg där o kollade på ngn film som gick.

Tog ett tag innan jag kunde somna men lyckades till slut.
Vid typ 5tiden vaknade jag och hade ont i magen.
En kopp te brukar ju hjälpa så gick ut i köket o fixade de.
Kom på att jag borde ta fram ngt i matväg från frysen när jag stod när jag stod där ute o gäspade.
Öppnar frysen och drar ut en låda.... VA FAAAN!!!
Min mat simmade i vatten. Kollade upp o såg att en röd lampa lös.
Jag har ingen aning om vad man ska göra. Så stängde, fixade mitt te och tog en cigg o funderade på ifall jag verkligen va vaken.
Fick lova att gå ut igen o kolla, Ne jag va fan vaken. Kände lite på maten som låg där för att försöka bedömma hur länge frysen varit trasig.
Ja de va ju inte nyligen den slutat funka för typ allt hade tinat.
Okej mat för iaf ett par hundra helt förstörd.

Nu har jag iaf ingen mat hemma då. Pengar på Tisdag och jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta.
Detta va droppen!
Okej att jag e pank men nu känner ja mig ännu mer pank eftersom jag inte ens har mat hemma.
Allt e verkligen helt förstört. Va fan ska man göra liksom?
Skickade sms till mamma iaf, eftersom jag visste att hon skulle jobba så hoppades jag att hon skulle svara o hjälpa mig.
Efter nårra timmar kom svaret och jag har inte mkt till val än att vänta till måndag o ringa.

Försöker nu skaffa ork till att tömma frysen och gå ut o slänga allt.
KUL KUL JÄTTE KUL!
Usch e så irriterad just nu.
Och hungrig :(

Men men ska på kalas o nårra timmar så ska försöka göra mig iordning tills dess oxå. Men innan måste jag fixa frysen.
Får se vad som händer mer idag. Någon som har lust att skicka över lite energi eller?

Ne ta tag i detta så men blir av de med då.

Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0