Dagen ^^

Dagen idag har varit rätt slapp!
Fick slängt de som va i frysen.
Varit irriterad över den där jävla frysen hela dagen.
Men blev iaf klar med allt och kom iväg till kalaset.

Fika och mkt prat blev de.
Trevligt som vanligt, och massa pussar o kramar med Sasha blev de.
Lilla tjejen va go hon är <3

Mormor o Gustav åkte som vanligt före alla andra.
Så då släppte vi loss och pratet gick la lite över styr med tanke på att Sasha va närvarande.
En del snack om sex osv. Och en del historier om bråk o skolor osv.
Haha men hon förstod nog tillräckligt. HAHA! Stackars liten.

Jag och Toni har erfarenhet om hur man INTE ska bete sig i skolan så de berättade vi och sa till Sasha att så får man INTE säga/göra ^^
Hon e ju inte dum heller så.

Åkte med mamma hem eftersom hon skulle köra Toni till en kompis så åkte jag med dom istället.
Blev att äta pasta så man fick ngt förutom fika i magen, men nu mår jag illa. :(
Har kollat på tv sen jag kom hem.

Men snart blir de sängen. ASTRÖTT men kommer la inte sova för de känns de som.
Iaf rätt nöjd med dagen, fått träffat familjen ju <3

Tänker på dig <3

Natti

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

låter som ett roligt kalas ;P

2011-01-16 @ 15:54:17
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0