=D

Då va de söndag då, ligger lite efter med bloggandet idag.
Men vakna rätt sent sen har jag haft lite annat för mig.
Tezz kom förbi innan på en kopp kaffe. Snackade massa o så.
Riktigt trevligt.

Varit en lugnt o bra dag än så länge.
Alltid kul o få lite sällskap med så.

Nu har jag kollat på avsnitt 3 av Livsfarliga Husdjur.
Helt galet va folk utsätter sig själva för.
Klart de skulle vara coolt o gosa lite med en apa eller ett lejon men mer än så..?
Nja tror inte jag skulle vilja utsätta mig för de.
Och ormar och ödlor har jag inget större intresse av.
Coola att kolla på och kanske peta ett på gånger på sen räcker de. :P
Men vissa blir visst besatta av de o då får man skylla sig själv om de försöker käka upp en.
Hallå rovdjur eller vilddjur säger la allt?
Jag håller mig till mina katter, "panter" och "tiger" haha.

Nu ska jag la slappa vidare tror jag. Lite seg o uttråkad sen Tezz åkte..
Men de e ju söndag så...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0