Brainstorm!

hej hopp!
Igårkväll va helt galet nice.
Lisa & Tezz kom och hade med sig lite gotte.
Va parkerade oss i köket o satt o snackade massa.
De va verkligen typiskt tjejsnack, vilket jag saknat.
Sen åkte kortleken fram.
Finns i sjön, spansk och svensk skitgubbe spelades och vi skratta o skojjade som fan.
Alla vann ngngång och hade de jättetrevligt.
Värdesätter den kvällen verkligen.
Och till slut framåt 23.20 tror jag tjejerna drog sig hemåt.
Och mitt i avslutet så passade Ida på att gästblogga lite.
Tack för de gumman! <3

Då va de sängen som gällde.
Och som vanligt va de trögt o somna även om jag tagit sömnmedicin.
Kanske höjt min tolerans eller ngt så får la ta o kolla upp de med min läkare för jag vill inte bli beroende vilket jag tror jag börjar bli.
Men de ska lösa sig de med.

Sitter nu och snackar med Lisa på msn.
Snackar lite om min framtid och mina funderingar på att kanske börja plugga någon gång framåt hösten.
Jag känner att jag gör framsteg med bussåkandet så till efter sommaren tror/hoppas/vill jag kunna åka som jag själv vill. Än så länge är det bara en tanke. Men Mamma Pia har sagt att hon ska hjälpa mig, så de får bli nästa mål.
Att träffa henne och prata igenom lite möjligheter o vad saker och ting innebär.
Känns så skönt att de faktiskt finns människor med så goda hjärtan att dom vill hjälpa andra.
Sånna människor är jag lyckligt lottad över att få ha i mitt liv.
Än så länge vet jag ju inte vad jag vill göra redit, vad jag vill utbilda mig till osv. Men tror att bara få börja prata med ngn om det och brainstorma lite och bolla tankar fram o tillbaka kan hjälpa.
är rätt orolig över att mina kassa betyg inte kommer vara till ngn fördel. Men som jag vet sen tidigare så kan de finnas genvägar kring de oxå.

Idag blir de lungt IGEN! Ska till psykologen imon så behöver verkligen komma isäng i tid. Vilket jag tvekar på om de kommer hjälpa men men, bara o ställa ett par olika alarm på mobilen så kommer man la upp ändå.
Känner på ett sätt att jag inte vill eller orkar gå dit men jag ska  TA MIG FAN dit ändå.
Vi bestämde sist att vi ska försöka reda ut lite de med bussåkandet. och jag tror jag behöver prata lite familjerelationer. Känner att de senaste har de varit rätt mkt kaos o tjaffs.
Känns inte alltid äkta eller vad man ska säga. Vi får se hur de blir imon. Iväg ska jag om de så är att jag ska behöva gå i sömnen bort haha.

Ne nu blir de mer kaffe och kanske en liten ciggeluring på de :P

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0