Blogg-miss.!

Missade helt att blogga igår, dels för jag va på tok för trött och för att jag hade annat för mig.
Sara och Anna kom på fredagen och drack kaffe, gosa massa med Spencer och tjöta lite.
Sen åkte Anna och Sara stannade kvar hos mig o katterna.

Satt o snackade massa om allt o inget.
Så mysigt. <3
Sara stanna även över natten och den natten sov jag inte så bra.
Låg o smsade istället hehe.
Sen va de dax o gå upp dricka kaffe o tjata lite till.
Runt 10-tiden åkte Sara.
Tiden går på tok för fort ibland.

Efter Sara åkt tog de inte lång tid så va Thias här.
Och då hade jag hunnit bli AKUT förbannat trött så låg o vilade så gott jag kunde innan de va dax att åka in mot stan.
Inte nog med att magen skapade lite ångest, va ju nervös eftersom jag skulle träffa hans mor + syskon.
Lite magmedicin o lugnande så klarade jag ju de oxå.
Va inte så närvarande pga trötthet o ångest som kom o gick, men till slut gav ångesten upp och jag vann.
Vidare mot IKEA, snurra runt där lite sen efter de blev de en fika.

Eftersom jag e lite rädd att bebisar ska gå sönder så skulle motsattsen tydligen visas så jag fick mata Thias lilla lillasyster:P
Hon gick inte sönder o va massa mysig, nästan så man ville kidnappa lite :P

Sen blev de Ica Maski o handla lite mat, läst o gotte o ha myskväll.
Men innan ngt annat skulle göras från vi kom hem så va ja tvungen o sova lite :P
Vet inte hur länge jag sov men fy fan va skönt de va.

Matlagning o efter de film.
Kanondag även om jag inte redit varit på topp.
Kvällen slutade med att Thias stanna över natten, MASSA MYYYYS!! <3

Nu har har iofs dragit hem för han ska som VANLIGT jobba.
Jag har precis klivit ur badet, dunkar musik o försöker vakna lite..
Lite mer kaffe så e nog allt som de ska sen :P

Blir chill idag va jag vet iaf. Bara diska lite sen behöver ja nog inte göra mer idag :P

Ciaao!

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

låter som en kanondag ju :D <3<3

2011-01-30 @ 18:07:24
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0