Bakning =)

Åååh snark, jag e lagom trött.
Varit en seeeeeg morgon.
Men efter lite kaffe fick jag ett ryck o skulle baka.
Blev 2 plåtar kolakakor som jag tänkte Thias kunde äta upp :P
Och en plåt med Chokladmuffins.

Så nu känns de som att jag har gjort mitt idag :P
Ska försöka orka ta fram dammsugaren och ta en svängom med den.
Men bara om jag orkar..

Hjärnan har inte redit återhämtat sig efter gårdagen då Thias gjorde så de blev kortslutning haha.
Minns inte ens hälften av va han sa men vet iaf att jag inte hann svara innan jag skulle behöva svara igen o igen o igen.
Kul att man kan glädja någon med sin slöa hjärna. Haha.
Bjuder på de faktiskt. Tar nog igen de en annan gång när man e lite mer klar i huvvet :P
Skyller på att jag va tvungen på att komma på vad jag skulle handla :P

Idag blir de la lugnt resten av dagen. Får se om man får besök eller inte.
Tar de som de kommer :)
Nu ska jag dricka kaffe o provsmaka på de jag bakat så man inte förgiftar ngn haha..

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0