Äntligen klar!!!

Fy fan, nu e jag nöjd med mig själv.
Städat NOGA i flera timmar, hela lägenheten.
Underbart skönt att de blev gjort. Och vred sängen o se om man kanske sover bättre, annars e de bara o möblera igen. :P
Slängt lite o rensat. Men känns som man slänger o slänger men de försvinner inget :S
Men de e la alltid så.
Men nu ser de snyggt ut här igen.
Städning e iaf rena träningspasset :P
Så nu kan man la kanske njuta av helgen ;)

Ska snart hoppa in i en dusch o tvätta bort allt damm från mig.
Sen blir de nog soffan resten av dagen.

Imon blir de iaf kalas för lillebror.
Ska bli trevligt, hoppas på gott fika för sötsugen e jag kan jag lova :P hihi.
Annars ser helgen rätt tom ut. Men de går la fylla i något tomrum kan jag tänka mig :P

Ne en cigg sen försöka orka hoppa in i duschen!
O kanske lite mer kaffe efter de :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0