AJ?!!?

Igår när jag skulle köpa cigg så råkade jag ju självklart halka.
Och ännu en gång slå halvt ihjäl mig. Mindre kul, fast garvar lite åt hur jälva klumpig jag är.
Slog visst i ryggen mer än va jag då tänkte på. Har sjukt ont. De ömmar när jag går, och rör mig överhuvdtaget.
Smart man e. För egentligen om de e isgata och man VET de, så går man la inte ut o stressar fram i skor som är glashala?
Aja jag lär mig nog aldrig dedär.
De e som förr när man skulle på krogen på vintern o tog högklackat haha. Brist på inteligens?

Men men får helt enkelt stå ut med att de gör lite ont här o var :P

Har iaf ätit och kollat på Inception nu.
Knepig men bra film måste jag säga.
Tror inte redit att jag fattade men den va bra ändå.
Va nervös ett tag :P

En timme kvar tills man börjar tvätta med. Usch lika tråkigt varje veckan.
Men men sånt man får stå ut med.
Sen blir de la film eller ngt igen. :P
Varit många slöardagar men de gör inte mig ngt just nu.
På torsdag ska jag till psykologen igen iaf.
Vet inte vad jag känner för de men går la dit. De ger la alltid ngt kan jag tänka mig.

Tjoo!

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

de där lät inte så jääävla skönt du

Jag ramlade idag också :/

Rakt på röva :/

2011-01-11 @ 23:00:38
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0