<3<3<3

Okej kan erkänna att NU har jag börjat röka igen.
Inget jag skäms för att jag inte klarade de.
De va helt enkelt fel tillfälle.
Inte lätt när man fysiskt inte orkar ngt och psyket börjar spöka på en.
Har nog med de psykiska jag har.

Men känner att bloggandet blivit dåligt sen jag slutade.
Dels eftersom jag inte kunnat koncentrera mig alls.
Mest legat i soffan eller sängen o kollat på tv eller film.

NU äntligen e jag människa igen. Har ätit ordentligt och till o med haft ork att fixa lite här hemma.
Diskat o snyggat till lite.
Dock har jag mkt kvar att fixa med för att de ska bli fint här men tar de lite då och då för jag e inte full- laddad ännu.

Vet att jag ett tag skrev mkt om mina känslor gentemot en annan person.
De känslorna är inte borta även om jag inte skrivit så mkt om de.
Känner fortfarande starkt för denna underbara människan.
Ni som känner mig vet vem han e och mer än så behöver ingen veta. Dom som vet, vet helt enkelt!
Men att jag känner såhär tycker jag e helt fantastiskt.
Trodde aldrig att jag skulle kunna känna såhär ett tag men de va inte omöjligt.
För nu känner jag som jag gör.
Så du är ljuset i mitt liv just nu.
Längtar efter dig hela tiden och vill vara nära dig.
Hallå detta e inte jag!! Känner inte igen mig själv. Men han får mig att må bra.
Jag kan ha ångest i hans närhet för de gör inget. Jag är lika mkt människa ändå.
Jag får göra fel för den uppfattningen jag har om honom så ser han inte ner på mig.
Han fanns tillomed där en gång när jag hade som ondast i själen. Utan att döma mig. <3
Med honom får jag vara mig själv. Får vara liten o svag samtidigt som jag lika väl kan vara stor o stark.
Det är mkt de som gör att jag gillar honom så fruktansvärt mkt. Jag får och KAN vara mig själv.
Liksom trodde inte de fanns ngn som stod ut med en dampig barnlig liten skit som mig. Men de gör de visst.
Okej än så länge räknas vi la bara som vänner. Eller mer än vänner men kanske med tiden vi blir ngt mer än de?

Och på tal om ngt helt annat!
Grattis älskade lilla långa lillebror på 20-årsdagen!!!!
Jag är sjukt stolt över dig att du lyckas så bra i ditt liv och jag är säker på att pappa är nog stoltast av oss alla!
Du har dina galna ideer för dig. Och älskar att skämta.
Som storasyster finns jag alltid där för dig!
Älskar dig lillebror! Du är BÄST! <3<3



Ciaao!

<3

Kommentarer
Postat av: Sofia Öberg

Det var ett starkt försök att sluta. Var stolt över varje timme som du höll upp! Kram!

2011-01-10 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0