^^ <3

Ojoj idag sov denna fröken länge :P
Men de behövdes la då.
Känner mig glad som fan, undra varför. :P

Igår låg jag bara i sängen större delen av dagen. Kollade på en del filmer som gick på tv och sov nårra timmar med tror jag.
På kvällen satt jag lite o kolla facebook o msn lite.
Och efter lite om och men så ville jag lätta mitt hjärta till en viss person.
Tror de va lite uppskattat iaf. Även om jag inte kanske fick tillbaka de jag kanske önskat.
Men jag kan vänta. Hellre att båda e säkra på va de vill än att de blir fel.
Men så du vet, varenda ord kom från hjärtat. <3

Idag ska de städas lite hade jag tänkt..
Diskas o röjjas burkar och flaskor. Och dammsugas.
Måste försöka få i mig riktig mat idag, men de e så tråkigt att äta ensam ju.
Men men måste ju. Finns nog ngt man kan slänga ihop som går fort.

Och som ni kanske märkt så ja, svävar jag lite på rosa moln numera.
Tog tid att erkänna att de finns känslor även i lilla mig. Men nu när jag erkände för mig själv att såhär e de så ja.
Känslor växer och de känns verkligen rätt. Jag har kommit så långt i livet nu och kommit bort från så mkt som varit problem. Växt som fan i mig själv. Och så har man börjat få känslor för en och liksom de tar över lite.
Surfar lite på de bra känslorna. De känslorna som jag varit så rädd för innan lever jag nästan på.
Klart jag kan bli deppig o få ångest fortfarande men oftast löser jag de rätt fort.
Kanske är lite småkär, men har inte känt såhär för ngn innan tror jag.
Men får inte låta känslorna ta över helt för då om jag kanske blir dissad så blir de ju bara jobbigt.
Försöker skjuta undan känslorna lite för att de inte ska bli så jobbigt.
Men jag hoppas verkligen att detta besvaras snart.
Kan inte hitta ngt som talar för att jag skulle få dissen men man vet ju aldrig helt säkert.

Sitter ju ännu en gång och skriver som fan, och vet att detta blir läst av den som de handlar om.
Hoppas du inte tar illa vid dig på ngt sätt. ;) Men de gör du nog inte för de står ju inte ngt elakt.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe o se om jag kan få ngt gjort ^^
Tjarå

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Vem är den lyckliga då? ;P

2011-01-04 @ 16:24:29
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0