Varför är känslor så mäktiga?
Orkar inte med dom just nu. Känns som att de ska knäcka mig totalt.
Just nu är de känslor gentemot mkt, men mkt gentemot en person.

Så skriver till dig här. Så kanske du förstår eller ah du får veta iaf.
De senaste månaderna när vi spenderat tid ihop tycker jag har varit helt sjukt fantastiska.
Njutit av att bara vistas i samma rum som dig.
Trodde verkligen de fanns mer känslor från din sida än vad jag nu känner att de kanske gör.
Som vanligt kanske det är jag som överanalyserar och drar slutsatser som inte stämmer.
Men hur ska man veta om man inte får veta ngt eller får bevisat att man har fel?
Mina känslor för dig är för starka för att bara lägga åt sidan känner jag.
Saknar dig så sjukt mkt. Bara att få träffa dig ngn få timme kan göra så jag är glad i flera dagar. Nu är det typ 2 veckor sen vi sågs och fan ja, jag saknar dig knappast mindre ju mer tiden går.
Vill kunna finnas där för dig om de är ngt bra eller dåligt.
Vill att du pratar med mig om allt. För jag känner att jag pratar med dig om de mesta iaf. De gånger du har tid o prata vill säga, lilla arbetsnarkoman.
Min rädsla just nu är att du jobbar för hårt/mkt och att de tär på dig.
Bryr mig väldigt mkt om dig. Även vissa kan uppfatta de som jobbigt ibland att jag bryr mig så mkt, men det är sån jag är. Hoppas iaf att en dag få veta dina känslor gentemot mig vare sig de e bra eller dåliga.
Du vet la gott o väl vad jag känner för dig vid dehär laget.
Jag är en lustig liten människa som hanterar mina känslor på de konstigaste sätten de vet jag men du kanske kan finna ngn charm i de? Vem vet?

Har nu fått lättat mig hjärta lite och nu intar jag nog ryggläge i sängen.
Känner för mkt just nu och känner att jag kan göra saker o ting värre om jag stannar uppe.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0