-.-

Känslar jag får när jag inte kan somna är panik.
Panik blandat med en oro som gör att man börjar snurra, vrida o vända på sig i sängen.
Varför ska de vara så.
Tar liksom medicin för att jag ska kunna somna o sova men de hjälper visst inte.
Vet inte längre vad som rör sig i mitt huvud när jag ska sova men inte lyckas.
Innan har jag vetat att det är tankar som håller mig vaken men nu....
Kan inte hitta ngt.
Jag är liksom trött när jag går och lägger mig. Efter en stund kommer katterna o mysser ner sig hos mig.
Som de alltid är.

Börjar fundera på om det är dax att flytta sängen igen.
Vet att jag hade sängen där den är nu när jag flyttade in. Men fick flytta den eftersom jag fick svårt att sova.
Men är det de som verkligen är problemet? Och HUR ska jag möblera denna gången? Blir ju aldrig helt nöjd verkar de som.  Behöver nog lite hjälp med dehär.
Vet inte om det är ngt energifält som är just där sängen står som gör att jag får svårt att sova eller ngt.
Får nog helt enkelt ta en fight med möblerna o se om de går att göra ngt åt de.

Kanske är rätt dag att göra sånthär på idag trots allt?
Behöver liksom städa, och ska man flytta möbler behöver man VERKLIGEN städa för då kommer massa nya dammtussar fram haha..
Får nog ge de ett försök känns de som. Om man börjar med små förändringar och testar så får man göra mer därefter om det inte funkar.
Får la försöka ta tag i städningen idag helt enkelt.
Men först vill jag har mer kaffe och sen skriva en lista på vad som ska göras här hemma.
Listor e bra o ha när man ska göra olika saker. Typ STÄDA hahaha.

Annars idag e de la rätt bra. Lite trött osv. Och irriterad eftersom varken msn eller Facebook vill funka.
Men får försöka laga de på ngt sätt. Jävla skitdator de e inget annat än problem med den!
Får la ta med den till lillebror imon om inget annat. Kanske borde göra de ändå?
Så får la ta o bränna ut alla bilder jag har på datorn och radera den från datorn o fixa lite ifall han skulle behöva göra ngt avancerat :P

Ne lite mer kaffe nu o sen sätta igång o göra lite nytta.
Om ngn vet ngt om energifält och hur de kan påverka en osv skriv gärna o berätta!


Ciao!

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror jag vet va ditt sovproblem kommer ifrån.

Du har för mycket energi du inte blir av med.

sover du inte bättre när du varit ute och gått med din syster ? :)

2011-01-14 @ 14:11:33
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0