-.-

Jaha. Ny vecka igen.
Jag e tröttare än någonsin och inte på bättre humör idag heller.
Varför ska de vara så för.
Räcker de inte att jag är trött, ne då ska jag va ännu mer trött o ännu mer nere.
Behöver fan få skriva av mig.

Får la försöka jaga mamma o se om de går bättre att få tag på henne idag.
Känner att jag snart får ett jävla utbrott eller ngt.

Vill bara sova. Funderar på att lägga mig i sängen o kolla på film igen.
Denna dagen kommer inte ge mig ett skit.
Mer åt helvete kan de la ändå inte bli.
Blir bara mer lessen på att jag mår som jag gör eftersom de va så bra innan..
Men de e la så, får man ingenting tillbaka så gå de såhär.

Man ska orka lyssna på andras problem, man ska orka finnas där, orka träffas men ändå är de ingen som ser hur det är.
Tur att de sista som lämnar människan är hoppet.
Om det nu är så.

Jag vill inte ha de såhär. Jag e inte motiverad alls. De e bara sova eller iaf vila som gäller nårra timmar framåt nu.
Får se om ngn hör av sig idag. Behöver ju inte räkna med de. Och även om de gör så tänker jag la ljuga o säga att de e bra.. eftersom jag inte har ngt svar på vad de e som e fel.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0