WTF!

Nu har jag varit o solat me syrran. Fick bara sola 10 min bara för automaten låste sig.
Men men 10 min värme va inte helt fel.
Sen förbi frisören och fick en tid.
Va typ bara hem o vända.

Gick ner dit o bestämde att även denna gången inte göra ngt dramatiskt.
Så fick bli toppa o klippa upp lite.
Men när hon va klar så började hon locka håret på mig.
Höll på o få aningen panik.
Som tur e har jag nära hem så lät henne fortsätta.
Bara såg hur hemsk jag såg ut när hon va halvklar.

Efteråt såg jag ut som en jävla PUDEL o hade ingen aning om hur håret blivit i övrigt.
Betalade sen på med jackan, ut genom dörren gå snabbt och så fort jag kom om hörnet så satte jag på mig luvan.
Och satte full fart hem..
De va de värsta jag varit med om.
Passar inte i lockigt hår så e de med de.

Nu har jag iaf duschat och försökt fixa håret lite. Är inte helt nöjd men som tur e växer de ju ut igen.
Ser iaf bättre ut NU än med lockarna som va HEMSKA!

Är inte på bra humör idag känner jag. Eller ja de växlar fram o tillbaka.
Mår fortfarande jävla illa.
två fingrar i halsen kanske?

Skillnad?

 

Nu ska jag leta efter ngt o äta.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0