Varför, varför, varför!?!

Ska allt kosta så förbannat.
Får la ta o vinna på ngn lott så jag blir rik o kan köpa o göra ngt att de jag så gärna vill iaf.
Vill gadda mig, pierca mig o lite sånt.
Skulle fan vilja gå till frissan med o få ordning på mitt hår.

Vill även byta ut mkt i lägenheten och måla om.
Helt värdelöst o va sjukskriven o knappt ha pengar.
Kan ju inte göra ngt av de man verkligen vill.

Blir så jävla frusterad!!
Inte konstigt man inte kan få må 100%bra när man inte trivs i sitt eget hem liksom.
De känner jag iaf att de e viktigt. Men får la nöjja mig med småskit sålänge.
Så less på att de aldrig verkar vända för mig.

Dock är de inte lätt att klara av o vända allt själv hela tiden.
Man behöver faktiskt stöd.
Men ah, får la lösa detta själv oxå.
Ska fan inte ge mig. Jag SKA se till att jag kan börja trivas i min lägenhet där jag bara bott typ 2 år nu. *suck*

Alla tips på hur man kan komma billigt undan med att få en lägenhet som man kan trivas i är välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0