Vänta, vänta o vänta lite till..

Sitter o väntar på att gå bort till vårdcentralen.
Känns skönt att jag ska dit faktiskt.
Kommer la gå bra så länge dom inte ska ta mitt blod för då kommer ju paniken.
Fast de brukar gå bra om jag bara hinner säga till att ja e rädd...

Segt som fan o bara sitta o vänta.
Har varit uppe tidigt idag, men konstigt nog har jag inte blivit akut trött ännu.
Hoppas man kan försöka ställa om sig lite nu då o börja gå upp tidigare.

Har till o med lagat mat idag. Men de va inge gott alls.
Gjorde som jag alltid gör men tyckte de smaka konstigt hehe.
Har jävla ont i magen nu, inge kul alls.
Långdragen värk typ. Och kan inte säga exakt VART de gör ont heller.
Så ska ju bli intressant när läkaren ska börja trycka o klämma på den.
Hoppas verkligen dom hittar ngn anledning till varför jag har ont.
För då kan man ju oftast göra ngt åt de.

Med tanke på hur många gånger jag varit hos läkaren med min mage o aldrig fått ngn hjälp så vill man ju att dom ska hitta ngn vet. Låter kanske knäppt men de tog  x antal läkarbesök innan jag fick hjälp för de problemen jag redan har.
Och nu får man ont i magen på ett annat sätt.. konstigt.
Dock e de andra magproblemet mer kramper o så., och detta e mer värk.
Snart får jag iaf veta vad som står på där inne iaf. Håll tummarna för att de inte e ngt farligt!

Nu är de iaf mindre än en timme tills jag ska halka iväg. Tar ca 10-15 min o gå bort i vanliga fall men går nog 30 min innan nu ifall de e halt. Vill ju inte slå ihjäl mig för jag stressar. :P

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0