(?!)

Nemen knas!
Idag är Tess aningen trött.
Iaf än så länge. :P Druckit kaffe o ska försöka orka göra mig iordning :)
Kan inte ha en slöardag till. Då blir jag verkligen knäpp.
Så ska la försöka isf röjja lite här hemma.
Och kanske orka ta en promenad :P

Tog tid o somna igår även om jag tog sömnpiller.
Fattar inte dedär. Men när jag tog lite atarax så lyckades jag somna efter att ha knuffat undan katterna :P
Vet inte redit hur jag ska lyckas vända på allt.
Har verkligen gått in i en ond cirkel.
Mitt liv känns typ bara värdigt de gånger jag har sällskap.

Måste nog börja skriva ännu mer för att inte bli helt galen av alla tankar.
Men längtan efter en hund e så stor.
Har alltid haft den saknaden sen jag inte fick ha Winky mer.
Älskade att ha ngn att gå ut o gå med, träna o busa med.

Får helt enkelt försöka släppa de, finns la risk att man blir deppig annars.
Men liksom träffar man sällan kompisar så blir de ju att man vill ersätta dom med ngt annat.
Träffar typ bara Lisa o Thias. De e dom enda som verkar vilja träffa mig.
För dom e de inget problem att komma hit.
Aja..

Usch att fall in i fel mönster e inge kul alls.
Blir knäpp för så fort jag byggt upp ngt kommer de ngt som gör att jag kommer av mig.
Har föööör mkt tid att tänka o känna. O föööör lite saker att sysselsätta mig med.
Därför skulle en vovvsing vara perfekt.
En valp e ett heltidsjobb liksom. Men ja, dröm.

Nu blev de ett litet bloggavbrott då Flurry ringde o berätta om helgen me grabbarna :)
Snackade massa som vanligt. Alltid lika mkt o prata om.
Nu ska jag lägga in lite ny musik på luren sen försöka pallra mig ut på en promenad :P

Tjarå!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0