Upp o iväg.

De va typ så min dag började.
Vakna kl 10, ca 30 min senare messade Lisa att hon hämtar mig 11.30 så de va bara o göra sig iordning.
Smink kläder och massa hårspray ^^

Va klar i tid iaf och vi drog till Lisas skola först för o fixa lite grejer, sen vidare till A6.
Där började vi med lite mat på Mc Donalds sen en kaffe o cigg på de.
Vidare till Make Up Store så Lisa skulle få sin sminkning.
Satt där o lyssnade o lärde mig nog lite.

Efter de hämtade vi Julle  på körskolan och sen upp till Ikea.
Där blev de ännu mer mat och sen gick vi o kollade runt lite.

Nu har jag precis kommit hem.
Funderar på att lägga mig i ett bad sen hoppa i myskläder o kolla på tv.
Varit en bra dag men fy va de tar på krafterna.
Saknar mysis med, vill kramas juuu..

Har BTW gått o sett ut som jag e gravid hela dagen.
Magen e sjukt svullen o de ser verkligen ut som att ja e på smällen.
Kanske en fördel för då tror ju folk att ja e gravid o inte allmänt tjock hahaha.

Ne lite chill nu sen bada.

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0