Tankar, tankar och åter tankar...

Då va tankarna igång igen.
Inte ens shopping kan bromsa eller ta bort dom längre.
De som spinner i mitt huvud mest just nu är
- Om jag inte sagt ngt från början, hade de inte blivit såhär?!

Ja, jag tänker för mkt.
Men vad ska man göra när man inget får veta?
Ibland borde jag hålla min jävla käft jävligt stängd.
Men ibland borde jag fan öppna den oxå.
Kanske ska försöka lära mig de. Stänga och öppna den vid rätt tillfälle...
Årets utmaning kanske.

Finns saker jag diskuterat idag.
Om att vissa inte tar sig tid till de käraste man har.
Man skyller på andra saker, utan att tänka på hur mkt de sårar.
Jag va sårad innan. jag grät.
Nu är jag jävligt trött o mer förbannad.
Man stöter inte bort ngn och sen kommer med kassa bortförklaringar.
De finns tid över, och man kan  TA SIG TID!

De finns 2 personer som gör mig lagom förvirrad och spinner i mina tankar.
En är jag kär i och den andra... ja den har jag band med för resten av livet varesig jag vill eller ej.
Jag måste sluta tänka på detta.
Det kommer driva mig till vansinne. Om de inte redan gjort de.
Risken e då att jag blir hela känslokall och avstängd.

Försöker hålla ut. Försöker att slå av tankarna.
Men de går inte. Kan inte stänga av, är olycklig i de situationerna jag är i.
Inte bara med andra människor utan med mig själv oxå.
Försöker hålla de jag kan och klarar av bra. Men va fan, alltid är de ngt som ska göra min värld till att vändas upp o ner..

Ibland ska man vara självisk. Men man kan vara självisk på de sättet så ingen annan far illa av de.
Men de e visst svårt o förstå för vissa.
Okej inte lättaste alltid men vadå tänka lite!

Nu ska jag inte skriva mer.
Men en sak. Tar ni åt er, är de inte mitt problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0