Surr surr

Surrar som fan i mitt huvve.
Som vanligt när ensamheten kommer över en.
Lite jobbigt, eller ah sjukt jobbigt.

De e verkligen surt att vara ensam.
Fast försöker ta vara på de lite nu iaf.
Försöker bara varva ner, men känner mig så rastlös.

Ska iaf chilla resten av kvällen.
Har badat och ätit så nu behöver jag inte göra mer idag.

Är så sjukt irriterad på en person som ALDRIG hör av sig längre.
En person som påstå att h*n finns om de e ngt.
De har varit sjukt mkt de senaste men har inte fått tag på personen.
De gör mig jävligt lack faktiskt.
Liksom bett personen ringa osv men de ringer aldrig.
Inget svar på mejl eller ngt även om jag vet att personen kollat mejl o liknande.
Ska de vara så svårt o ta upp lurhelvetet o ringa??

För övrigt idag har de inte hänt ngt skoj.
Halkade ut o lämnade kakor till Thias innan iaf.
Jag hade tydligen hällt i prutt medel eller va han kallade de.
Så fruktansvärt känslig han e ^^

Ne nu ska jag röka :P

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Bullpappa

För alltid älskad o aldrig glömd <3

2011-02-23 @ 06:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0