Sminkskada??

Knas säger jag bara.
En nerv har på ngt sätt hamnat i kläm vid höger skulderblad.
Och upptäckte detta när jag sminkade mig, och hade börjat kladda med ögonskuggan.
Då högg de till nått så GRYMT att jag tappade andan och näst intill såg stjärnor.
Men man måste ju avsluta sminkningen så va bara att plåga sig igenom resten.

Nu har jag suttit så stilla jag bara kan ett tag medan värktabletten börjat verka.
De e liiiite lättare att röra sig utan att typ dö på kuppen.
Hur jag lyckats med detta vet jag faktiskt inte.
Fruktansvärt ont gör de iaf.

Sen så vet man ju att man ska försöka att inte spänna sig när man har ont.
Och de e fan inte lätt. Blir automatiskt att jag spänner mig när de gör ont.
Då gör de ju givetvis ÄNNU ondare!! Herregud, må detta försvinna tills imon iaf så jag kan kalasa utan att få damp. :P

Klockan går inge vidare fort idag iaf.
Segt som fan!
Finns inget o göra heller.
En kopp kaffe o en cigg kanske i brist på annat :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0