*RAAAAAAP*

Nu är jag mätt som fan.
Ätit ris chickenbits currysås och vitlöksbröd.
Är SJUKT mätt eftersom Lisa la upp en mega portion till mig.
Och då kan man ju inte lämna ngt :P haha

Behövde mat, va helt skakig.
Här även varit o handlat och varit hemma hos Lisa en sväng.
Nu kollar vi på film.
Eller ah, den e pausad:P

Sitter o lyssnar på September - Kärlekens Tunga.
Så underbar låt!

Imon blir de att göra lite nytta. Lisa har sagt att hon ska hjälpa mig att slänga reklam o lite annat som står o tar plats.
Kommer kännas skitbra o bli av med de eftersom de aldrig blir gjort annars.
Inte en gång till jag tänker springa upp o ner och bort o tillbaka med minst 5 pappkassar överfulla med reklam o annan bröte.
Haha har gjort de 1 gång o då hade jag ont överallt i flera dagar efteråt.

Nu ska vi nog kolla klart på filmen. Ska försöka somna i tid idag hade jag tänkt.
Lisa ska upp imon för hon ska iväg en sväng så blir la att gå upp tidigt med.
Hade tänkt ställa mig o baka lite imon med. Varit sugen på de länge nu så hoppas de blir av och att tiden räcker till för allt imon :)

Natti natti

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0