*pust*

Uscha, jag e inte på humör idag.
Mår illa och har jätte ont i magen.
Vill verkligen hitta på ngt men VAD?!?!
Nu vill jag inte vara ensam mer.
Är enormt rastlös.
Fattar inte va de e för fel på mig asså.

Imon ska jag till psykologen med.
VILL INTE!!!
Jag orkar inte träffa henne. Hon ge mig ingenting och hon är precis som alla andra.
Låt mig vara sjukskriven när jag e de!

Vill inte gå hemma mer men vill inte att andra ska bestämma va jag ska göra.
Då blir de ju bara ännu mer fel.
Funderar på o se om skonki eller mamma vill ses idag.
Känner att jag måste bort från mitt hem.
Måste åka o köpa en fucking laddare till min telefon med.
Thias hade ju en som han lämna igår men de funkade ju självklart inte.
Jävla otur hela tiden.

Känner shoppingbegär med. :(
Som vanligt. Tess vill köpa sig lycklig.
Men men, OM jag kommer iväg e de bara jag som kan stoppa mig.
Men de kommer la inte gå så bra.

Ska göra mig mer kaffe nu iaf tror jag.

Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0