ORKA!

Så då va räkningarna betalada iaf..
Är inte på humör alls idag.
Allt blir bara så jävla fel hela tiden.
Jag orkar inte må såhär mer. Allvarligt!
Vill inte vara den som passar ibland.
Igårkväll va droppen för mig.
Låg o grät hur länge som helst efter de där förbannade smsen.

Fattar inte varför inget kan gå lätt o enkelt ngn jävla gång.
Blir tokig på dehär.
De handlar inte om mig, jag är inte delen till att du är inne i ngn slags svacka.
Men HUR ska jag veta hur allt är när du inte säger ett ord till mig?
För mig är de så att är det ngt som inte är så man trivs med de så gör man ngt åt de.
Men fly o tro att de blir bättre e inte saken.
Inte för mig iaf.
Förlåt att jag trodde vi hade ngt, att de skulle bli vi.
Vill att du pratar med mig o  allt men de lär aldrig hända verkar de som.
Förlåt att jag så gärna vill hjälpa dig så vi finner en lösning ihop så de blir bättre.

Har gått från att vara kär o galen till att vara olyckligt kär.
Allt känns så jävla plågsamt just nu.
Är så jävla trött både fysiskt och psykiskt.
När problemen verkar försvinna och man känner ett unns av lättnad, så PANG där kom de nya.
Ne nog om sån skit.

Har ju iaf fått mina pengar nu. Bara att börja leta efter ngn snäll sak som vill åka o handla med mig.
Löser sig alltid. Hoppas jag!

Ska nog lägga mig en sväng till, är helt borta.

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0