Off?

Känner mig så otroligt avstängd idag. Förmiddagen gick ju bra men sen när jag väl va hemma o hade kollat på en störd film så rann energin ur kroppen på mig. Sovit säkert 4 timmar med Spencer på magen.
Vaknade och va nästan ännu mer off än förut.
Känner mig arg, ledsen och allt.

Syrran messa o ville se på film ikväll. Även kolla om jag ska med o handla imon.
Så himla gulligt men NEJ de pallar jag inte.
Gå upp tidigt just nu är ingen bra idé.
Kanske om man vaknar av sig själv osv. Men inte med klocka o skit.
Somnar ju inte på kvällarna om jag VET att jag måste gå upp när klockan ringer.

Fan allt e så jävla knas. Har ingen trygghet eller ngt kvar känns de som.
Känns som att man slutat finnas på ngt sätt.
Ingen som vill ses heller verkar de som.
Tro fan man blir deppig.

Just nu vill jag bara sova. Finns ingen mening med att vara vaken liksom.
Så e de helg på ingång med. Blir la o sitta o ruttna i vanlig ordning för att umgås med någon lär de ju inte bli.
Sjukt poppis o omtyckt man e asså.

Ska iaf hålla mig hemma så pengarna inte försvinner för mig.
Säger jag nu ja, sen när någon väl drar iväg mig lär jag la bränna allt igen haha.
Ne fy fan. Om man ska lägga sig i ett bad eller ngt kanske.
Känner att allt e hopplöst. Ett bad eller lång dusch brukar ju hjälpa lite iaf.
Men men vem vet, kanske e undantag idag.
Brukar ju gå åt helvete med allt när väl en sak satt igång.

Fan att man inte hade ngn sån stoppning. Isf hade jag sytt mig en trasdocka haha.
Piercat den lite oså. Hade gjort sig fint på nattduksbordet brevid Kitty!.

Ne peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0