Nyttigt... Naaae

Varit hos syrran en sväng, tjata lite o höll henne sällskap medan hon höll på o måla i hallen.
Blev la ngn timme man va där, men nu e jag hemma igen.

Sitter o är sjuuuukt godissugen. Inte bra, inte bra!
Blivit FÖÖÖÖR mkt sånt de senaste.
Men man får la ha sånna perioder?

Jag orkar ärligt inte bry mig. Tror jag iaf.
Jag bryr mig nog lite, men liksom inte så mkt.
Känner att jag inte har ork att börja tänka på vad jag äter och bli nyttig.

Liksom ja, jag orkar ju inte laga mat osv, o av ngn anledning är jag mer godissugen en hungrig.
Sen ORKAR jag inte ställa mig o laga mat.
Lite lättare om man vet vad man e hungrig på. Men men..

Nu ska jag äta en macka iaf o kolla på tv.
Får se va kvällen erbjuder :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0