Nemen hoppsan :P

Titta vem som e vaken rendan runt 8 snåret.
Dock varit vaken den 06:55 :P
Ringt vårdcentralen och fått en tid kl 15:15.
Så nu kanske de e slutet för magontet :P

Av någon anledning e jag pigg..
Sitter o slurpar i mig mitt kaffe, hade planer på att hoppa ner i sängen igen men de känns som att de inte kommer behövas än iaf. :)

Men va trött ja va när klockan ringde. bläää
Men lyckades tvinga mig o somna igår och de gick ju bra.
Va bara att stänga av allt och lägga sig o meditera.
Lyckades slappna av så mkt att jag inte kände att jag låg i sängen.
Kändes som att jag svävade.
Lyckas sällan med o bli så avslappnad.

Dax o börja meditera igen tror ja. Då sover ja ju sjukt skönt.
Kommer nog bli bra om man bara kommer in i de.
Bra för huvudet om inget annat.

Känns sjukt skönt att ja lyckades vakna o hålla mig mer eller mindre vaken tills vårdcentralen ringde tillbaka.
De va visst dåligt med tider idag men lyckades få en. Känns sjukt skönt o veta att iaf ngt ska kolla va de e för fel med lilla magen.
Den har varit tjurig allt för länge nu.

Ne mer musik o kaffe för min del. Så får man la se vad som händer :)
Tjarå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0