När e de dax...

Att ge upp?
Jag känner att detta äter upp mig.
Är lessen hela tiden, o mår åt helvete.
Varför ska all skit dras till mig för?
Blir alltid inblandad i massa extra skit.
Räcker tydligen inte med de jag redan har.
Ne då ska de komma lite familjeproblem och kärleksproblem oxå.

Men JAAA de e ju precis vad jag behöver.
Känner verkligen att jag snart kommer explodera.
Inte en jävel fattar eller lyssnar eller ngt.
Varför ska jag alltid stå ensam?

Ja jag har mkt känslor, och de kan kräva en del.
Men liksom de e la inte mkt begärt o får lite bekräftelse?
Att bara få veta?

Blir samtidigt jävligt förbannad. Fan jag kämpar varje fucking dag för att överleva dagen.
Och de enda jag vill är att NÅGON ska vara uppriktig o ärlig mot mig.
Fan, jag är människa och har känlor liksom!
Fan jävla bullshit hela fucking tiden.

Vet inte, kanske, får se! Va fan e de för jävla svar? Allvar?
Skittrött på dehär nu.
Jag kan inte hantera mig känslor som alla andra.
De borde de som känner mig veta, ändå e de dom som skapar uppror bland dem.
Vill inte gråta mer, vill inte bara arg heller. Men mest av allt, jag vill inte ha fler frågetacken i mitt liv!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag finns :O du är inte ensam <3<3

2011-02-18 @ 16:20:32
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0