Myspys :)

Igårkväll kom Lisa o skulle sova över..
Drack lite vin kolla på film o tjata..
Helnice!
Blev sängen rätt sent men som oxå rätt länge idag.
Idag har vi bara chillat kollat klart på filmen vi börja se på igår o snackat o haft allmänt mys.
Blir o chilla dagen ut idag o bara ha de gött.

Vi har suttit o spelat på varsin dator ett tag nu, båda skriker svordommar hit o dit o garvar åt varann när de går åt helvete. Lite kul.

För övrigt så e de okej. Är rätt trött, men försöker slå av känslor o tankar lite.
Så svårt men fan jag gör så gott ja kan.
Allt kommer bli bra till slut de e jag nästan säker på.
På ngt sätt blir det de.

Sitter i myskläder o bara lyssnar på musik för tillfället.
Måste ha mig en cigg känner jag, hehe ovanligt va?
Har kommit på att de e lätt att missförstå mig.
Men ja, kanske blir så när känslan säger en sak o beteendet en annan.
Inte medvetet iaf.

Nu ska vi chilla vidare här iaf.
Verkar som att Lisa stannar tills imon så får sällskap lite mer.
Känns jätteskönt o slippa vara ensam kan jag ju säga.
Ha en fin lördag alla!

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0