Myskväll med Lisa

Haft en mysig film och pratkväll med Lisa!
Lite gotte som tillbehör men viktigast va sällskapet.
Pratat om allt mellan himmel och jord.

Så himla kul o få garva o bara sitta o snacka massa.
Älskar verkligen de.
Imon är de psykologen som gäller om jag inte avbokar de vill säga.
Känner att de inte ger mig ngt.
Känner bara att jag retar mig på henne o därmed får jag inte ut ngt av samtalen.
Känns mer som att hon motarbetar än att hjälpa mig.
Lite surt, men känner att jag nog får ta ett avbrott från henne och om jag känner att jag verkligen behöver en kontakt så tar jag hellre och åker till råslätt för att ha en kontakt där.
Eftersom hon jag träffar nu ändå bara e tillfällig så ja, vrf slösa min tid?

Har liksom min blogg och min dagbok jag skriver i, vilket jag anser vara den bästa terapin för mig.
Sen har jag min Underbara Lisa, Bästaste Ida, Yret Zaszy o Mysis Thias.
Vad mer behöver jag.
Finns klart fler för mig men ni är värda att nämna <3<3<3<3

Nu har jag duschat och ska strax krypa ner i sängen.
En dag imon med. Hoppas på underbart väder så man kan ta sig en promenad:)

Natti

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0