Lalalala

Hur typiskt är de inte o vakna innan klockan ringer?
Hatar de! :P
Idag verkar de va en bra dag iaf.
Har gjort mig iordning lite så ska snart gå till apoteket o hämta lite piller :P
Hoppas på att ja kan hämta ut allt på en gång nu bara. Orka flänga fram o tillbaka hela tiden.
Ska bli skönt o komma ut lite. :P
Annars händer inget idag. Inte vad jag vet iaf.

Mår så jävla illa IGEN! Fattar inte va de e för fel på mig.
Men men finns alltid en bra förklaring, bara att de kan ta tid o hitta den.
Lite frisk luft gör nog susen ;)

Fan de e redan onsdag. Tiden går rätt fort ändå. Då e de bara o hålla ut imon med så kommer pengarna på fredag. :P
WOHOOW. Då ska räkningar betalas och de måste handlas. Finns typ ingen mat i detta hemmet inte :P
Så de e la dax o börja klura på den där inköpslistan som jag aldrig använder ändå.
Haha kanske kan leta upp en gammal o bara skriva dit o stryka grejer :P

Ne nu ska jag chilla lite sen e de dax att gå o hämta piller :)

Ciaao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0