Kalasat klart...

Nu är jag hemma efter kalasen.
De tar aningen på krafterna.
Men har iaf haft trevligt. Liiiite mkt av de goda kanske.
Magen e verkligen som en ballong nu.
Fruktansvärt skönt o komma hemifrån en sväng iaf.
Men alltid skönt o komma hem av ngn anledning.

Har iaf pratat med Mamma Pia. Så v.7 ska hon och jag till folkhögskolan o prata o kolla om de finns ngn möjlighet för mig att få börja plugga. Känns sjukt spännande. Ett steg i rätt riktning.
Inte långt kvar med andra ord.
Ska till min ledsamma psykolog i veckan med. BLÄ!!
Är sääääker på att hon ska prata om att jag ska skaffa sysselsättning.
Vilket jag inte tycker hon har ngt med att göra.
Men men..

Haft en bra dag idag iaf.  Har en Texas som tydligen fått för lite uppmärksamhet idag.
Springer vid mina fötter o mjauar som en liten galning.. Mitt lilla hjärta <3
Vet inte om han försöker säga mig ngt. hehe.. typ GÅ O LÄGG DIIIG eller ngt.

Ne finns inte mer o skriva tror ja.
Ska chilla ett tag till sen får vi se hur mkt klockan blir när jag kommer i säng.

Natti!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0