Kalas x2

Söndag, och idag ska 2 st värdefulla personer firas.
Först fira lilla Liam som fyllde igår. Så ska va hos dom senast 16.
Sen åker jag vidare med första bästa som åker till Lisa som firas idag, fast hon fyller 20 först imon.
Kommer bli mkt fika tror ja. haha. Men fick veta att vi ska äta tacos hos Lisa iaf. Så får lite mat i magen med.
Så de kommer nog bli nice som fan tror jag.

Har pysslat lite idag på mogonen.
Hehe Klippte lite i de jeansen jag lyckades ta sönder på nyår så nu är de typ mer som hotpant :P
Så tänkte jag kan ju ha de idag, har leggings under, lär se sjukt dumt ut annars :P
Så fixade jag mina trippelkedjor så hängde fast dom oxå.
lite kul o pyssla med sånt ibland. Så nu e jag snart kalasklar!.
Ska bara fixa håret med. Men de orkar ja inte just nu.
Har fortfarande lite ont i skuldran, dock mkt mer rörlig idag.
Men de e liiite jobbigt o sminka sig o fixa håret då man måste hålla upp armarna hela tiden.
Eller ah, armen. Eftersom de e på höger sida med så blir de ju liiiite kämpigt.

Man får helt enkelt göra de bästa av de. :P
Tur man började fixa sig tidigt :P

Så idag har jag 2 kalas jag ska iväg på, så kommer inte hinna med så mkt mer.
Vet inte ens vilken tid jag kommer hem.
Men fan detta blir ju tvärnice ju.
Känner mig faktiskt lite snygg även om magen e som en ballong haha.

Ser kanske lite vanställd ut men va fan e ju snygg ändå:P

Ska ta mig en cigg o koppla in plattången iaf. Så man kommer ngnvart idag.
Kanske se om man kan dra till syrran tidigare. Orka sitta o göra ingenting i flera timmar :P
Kan man ju lika väl gå dit o leka lite :P

Ciao!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0