Järnspik!

Jaha ja.. Har hunnit med en del idag. Dock inte mkt vettigt, men har varit hos syrran o käkat lite o lånat hammare.
Hahaha Hammare ja, fy fan! Tror ni jag träffade spiken eller fingrarna?
Kan ju säga att första träffen va spiken iaf, sen fingrarna nårra gånger..
Hum.. Inte min grej dedär med spikar o skit.
Men fick upp mina tavlor iaf. :P

Blev faktiskt sjukt nöjd. Älskar tyget så de blev perfekt.
Dock ska de upp en till liten talva för de e blev för stora mellanrum.
Men måste köpa fler för att få de att bli som jag vill.
Så detta e iaf början på mitt projekt.
Ska bytas ut möbler lite och ska sys lite nya kuddfodral osv.
Kommer gå i rosa o blått iaf. Och förhoppningsvis svarta möbler.
Hyllan ska UT för jag tycker den inte e fin o passar.
Eller ah jag har en tanke hur jag vill att mitt hem ska se ut o den passar inte in då :P

Så lite kul e de att ha planer.
Vet massa jag vill/ska köpa osv. Hur jag ska ha råd vet ja då inte men jag vill TRIVAS i mitt hem så e de med de.
Kan nog komma över en del billigt om jag bara letar på rätt ställe :P

Nu blir de bara o slappa resten av dagen.
E lite off efter gårdagen. Mkt tankar...

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0