hum..

Slog mig precis att de e Alla hjärtans dag på måndag.
Hum, den dagen har då aldrig varit speciell för mig.
Oavsätt om jag varit singel eller i ett förhållande så har den dagen aldrig varit ngt.
Vissa är ju helt galna den dagen o pluttigullar med sina älsklingar.

Har för mig att jag fått en ros av en vän ngn gång men inte mer än de.
Förstår inte varför man ska visa massa kärlek o omtanke bara en gång om året?
Tycker man ska va minst lika gullig snäll osv varje dag.

Varför ösa kärlek en enda dag när man kan sprida ut den kärleken så mkt mer och då tror ju jag de blir fan så mkt mer uppskattat.
Finns de som förväntar sig blommor o choklad på alla <3 dag, men jag ser hellre att man får den där sötaste oväntade presenten isf, när man minst anar de.
Då är de ju inte att man MÅSTE köpa eller göra ngt bara för de e en speciell dag utan för att man vill visa lite kärlek sådär en vardag när de inte hänt ngt speciellt.

Klart man blir glad om man får iaf en go varm kram den dagen. Men jag vill ha goá och varma kramar varje dag.
Så liksom den dagen e helt klart onödig.
Jag har sjukt mkt kärlek att ge och jag har valt att sprida ut den över hela året istället för att bli helt psycho för en jävla dag.

Va tycker ni om Alla Hjärtans Dag?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag firar inte den dagen.

Aldrig köpt något till någon.

Men umgås gärna med min partner på dagen :)



Är ju bara någon som vill tjäna pengar som kommit på alla <3 dag ;P

2011-02-10 @ 21:48:54
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0