Hum... :P

De va hemskt va nackspärr kan förstöra ens sömn.
Fick hoppa över skönhetssömnen idag :P hehe.

Har iaf sovit rätt gott tills jag ska vända på mig o vaknar.
Dock är nacken mkt mkt bättre nu.  Lite stel, lite öm men kan ju röra mig mer iaf.

Igår va de då en skitdag. Men de ändrades när syrran föreslog att vi skulle kolla på film.
Så att så fick de blir.
Men innan de skulle jag äta. Men de gick inte så bra då baconen jag hade i maten va typ dålig.
Tänkte inte på de direkt när jag lagade maten men första tuggan avgjorde saken.
Baconen smakade surt och ruttet kött. SÅ JÄVLA VIDRIGT!!

Så sket i o äta o gick till syrran. Löste korsord med Sasha kollade lite på tv och sen blev de film.
Kollade på ngn som hette Kind of a funny story, tror jag den hette.
Rätt störd film haha.
Helt okej iaf.
Men när jag skulle hem höll jag givetvis på o halka gång på gång haha. Sjukt halt! Men kom hem i ett stycke iaf.

Idag blir de lugnt. BORDE hämta medicin men vet inte om jag orkar :P
Ska tvätta i eftermiddag iaf.
Ska se om jag kan få lite gjort här hemma med. Plocka o diska iaf.

Men först Kaffe, kaffe, kaffe <3

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0