HELVETE!!

Usch börjar snart gråta.
Har alltid kunnat läsa av o förstå mig på folk.
Men numera misslyckas jag hela tiden.

Vill bara gråta. Har alltid kunnat förlita mig på den förmågan.
Nu vet jag inte längre.
Blir bara arg o irriterad om jag inte uppfattar saker..
En gest säger en sak medan ögon o uttryck säger mig ngt helt annat.
Kan knappt vistas bland folk längre för jag litar inte på mig själv.
Ännu mindre chatta. Nu känns de som att allt blir personligt.
Tar åt mig och blir ännu mer irriterad.

Har alltid kunnat se hur en person delvis känner.
Men innan tog de mig lång tid innan jag SÅG.
Hörde och förstod känslan en person fick men såg den inte som jag brukar.
Känns som att allt e fel just nu.
Vet inte om jag inte känner dem i min närhet längre.
Eller om de e mig själv jag inte känner.

Får panik på detta. Jag orkar inte. Ingen bekräftar ngt heller och de gör de inte lättare.
Tolkar allt negativt när de kanske inte är de... Fan jag vet inte!
Fattar inte hur allt kunde bli såhär.
Jag vet vad jag känner hur jag mår osv. Men nu är känslan av förvirring den som tar störst plats.
Blir tokig, känns som att jag inte kan andas redit.

Så om jag reagerar på ett sätt så vet ni att jag antagligen inte kunnat läsa av er.
Va tydliga o SÄG saker istället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0